Cine este Ted și ce face?

Sunt momente în care motivația își ia tălpășița și mă lasă de izbeliște, singură într-o lume în care chiar am nevoie de ea. Cum o găsesc? Discursuri motivaționale, citate, fotografii, texte, videoclipuri, poate muzică și gânduri ceva mai pozitive. Nu întotdeauna funcționează, ceea ce e cam rău pentru că, altfel, cu toată sinceritatea spun, nu prea am cum să trăiesc.

Cine supraviețuiește în lumea asta fără motivație?

Nu știu dacă eu l-am găsit pe Ted sau el m-a găsit pe el. E doar o aplicație, un program, un site, dar eu îl consider o persoană care-mi induce starea pozitivă, mi-o evaporă pe cea negativă, îmi dă două-trei palme și mă trezește de-a binelea.

Pe Ted am găsit mai mult decât ce căutam. Eu, de fapt, căutam sursă de inspirație și motivație, un îndemn spre lucrurile bune și frumoase, un impuls să mă ridic din pat, de sub pătură, și să realizez ceva.

Mi-am descărcat aplicația pe tabletă imediat ce am aflat de ea, apoi am dat buzna printre sutele și poate milioanele de videoclipuri care credeam că mi se potrivesc. Ted are videoclipuri pentru toată lumea. Nu trebuie neapărat să o accesezi pentru că e necesar pentru tine. Te poți binedispune dimineața sau seara, la o cafea sau un ceai, în parc sau pe stradă, fără să acorzi mai mult de cinci minute unui filmuleț. Firește, unele durează chiar și mai mult, în funcție de timpul tău și starea de care dispui la momentul respectiv.

Ted nu se axează numai pe motivație. Poate fi și o sursă bună de inspirație dacă ai un blog sau dorești pur și simplu să te exprimi, și îți oferă informații din diverse domenii și pe diverse subiecte, care mai de care interesante. În aplicație poți seta câte minute dorești să aibă un filmuleț, cel mai scurt fiind de cinci, cel mai lung de o oră, asta dacă alegi ca Ted să te surprindă cu un videoclip random.

Nu trebuie să ai neapărat cont pentru a viziona, dar e recomandat pentru a-ți salva videoclipurile care te-au fascinat, pe care dorești să le revezi sau să le vezi mai târziu, ori să downloadezi ce te-a interesat din tot ce ai încercat. De asemenea, dacă nu înțelegi limba engleză, Ted îți pune la dispoziție și subtitrări în alte limbi, printre care și română.

Pe Ted îl găsești aici.

Câteva dintre videoclipurile care m-au motivat pe mine:

 

 

 

 

2 thoughts on “Cine este Ted și ce face?

  1. TED este un “robinet” de spalat mintile oamenilor si de ai duce intr-o idolatrie ” cu cele zece dogme “stiintifice” care iti inchid universul gandirii. Iti ofera retete materialist-dogmatice de succes evolutionist-progresist-stiintifice”!

    Like

  2. TED este un “robinet” de spalat mintile oamenilor si de a-i duce intr-o idolatrie cu cele zece “dogme stiintifice” care iti inchid universul gandirii. Iti ofera retete materialist-dogmatice de succes evolutionist-progresist-stiintifice”!

    Like

Leave a Reply

